PROMOCIÓ DE TARDOR

553 Views
Hem preparat un ampli ventall d'activitats culturals com ara vsities comentades a exposicions temporals  de la ciutat, itineraris culturals per la Barcelona de Santiago Rusiñol, el barri del Clot i el monumental cementiri del Poblenou; visites especials i exclusives al monestir de Valldonzella, a la Colònia Güell de Gaudí, a la mostra que el Museu Diocesà dedica a Marc Chagall... així com cursos i conferències d'art i música clàssica.

Amb aquesta promoció també disposaràs de preu especial en els viatges que durem a terme durant aquest trimestre a la Vall de la Vansa, a Navarra i a Roma. En aquest darrer tindrem l'oportunitat de visitar, de nit i a porta tancada, la Capella Sixtina de Miquel Àngel i els museus  Vaticans.

Per a més informació sobre aquesta promoció especial de tardor contacta amb nosaltres a través del següent enllaç:

Vull contactar amb Amics dels Museus de Catalunya

Posted in: Notícies