ANTONI LLENA. "LA MÀ ÉS PENSAMENT"

Maria Güell (periodista)
L'artista plàstic Antoni Llena (Barcelona 1942) creu que el seu treball està en extinció: "Vivim en una època en què només vam tocar botons; la mà és pensament ". Llena està molt content amb la seva exposició de dibuixos "SOS: Senyals de fum des d'1 Subsòl" que es pot gaudir al Palau de la Música fins al 19 de març. El públic recorre de forma gratuïta els seus dibuixos distribuïts entre les vitrines del Foyer i els plafons de la Sala Lluís Millet. Aquesta selecció Llena la va dibuixar durant el mes d’octubre de 2017: "Un mes que vaig dedicar a Balthus perquè va ser durament criticat per un grup de feministes i jo em vaig qüestionar com es pot censurar l'art?". Ulls de gat, peixos, rostres i espelmes en colors tènues. "Es pot fer art amb qualsevol cosa fins i tot amb objectes que et trobes pel carrer com aquestes pedres que vaig incrustar en aquesta escultura-vitrina," Velletque videre "(2000), que també mostro al Palau". Aquesta exposició forma part del cicle del Palau que cada any convida a artistes plàstics. Llena dirigirà un taller creatiu per a nens a partir de 4 anys i adults -el 24 de febrer- que s'emmarca dins les activitats del cicle Concerts Familiars del Palau. Una iniciativa que culminarà amb tots els participants del taller dibuixant en el mateix escenari de la Sala de concerts sobre com veuen cada un d'ells al Palau de la Música.

"Senyals de fum des d'1 subsol", d'Antoni Llena. Palau de la Música. Fins el 19 de març el 2019.
Posted in: Notícies
Blog navigation