"L'ESPAI DEL PAISATGE" I "PASTELS DE PIERRE SKIRA" A ARTUR RAMON ART

888 Views
Amics dels Museus de Catalunya recomana les dues exposicions que s'inauguren aquest mes de febrer:

L'ESPAI DEL PAISATGE
14.02.2019 – 24.05.2019
Comissari: Albert Esteve de Quesada
L'espai del paisatge sorgeix de l’assaig de Georges Perec Espècies d’espais, i fa referència a l’espai que aquest gènere ocupa en l’art, així com a altres tipus d’espais que podem construir amb la nostra mirada. Les obres, des del segle XVI fins a la contemporaneïtat, es relacionen mitjançant afinitats visuals i connexions intertemporals.

PIERRE SKIRA. PASTELS
14.02.2019 – 24.05.2019
Al pis principal de la galeria presentem l'obra més recent de Pierre Skira, una selecció de pastels on l’artista francès experimenta un retorn a les seves primeres obres abstractes. Grans blocs de colors emergeixen sobre un fons negre de cartó o pissarra, un procediment expert amb el qual llums i ombres contrastades mostren la seva vivacitat.
Posted in: Galeries d'art
Blog navigation