AVANÇAMENT ACTIVITATS HIVERN 2019

618 Views
Us informem que ens desplaçarem fins a Girona per visitar la gran fortalesa de Sant Julià de Ramis, que acull el museu de la joieria i un destacat centre d'art on podrem admirar els espectaculars i estrambòtics llenços de Quim Hereu. No deixarem de gaudir de la bona gastronomia al restaurant que Jordi Cruz regenta en aquest ampli i monumental equipament cultural.
Aquest hivern també aprofundirem en l'univers de Jaume Plensa a l'exposició que li dedica el MACBA, veurem obres de Ramon Casas a la Galeria Gothsland, coneixerem l'art de Charlote Salomon al Monestir de Pedralbesgaudirem d'un curs sobre el Passeig de Gràcia que ens impartirà el Sr. Lluís Permanyer. El Sr Joan Vives ens continuarà deleitant amb les seves explicacions i audicions musicals al Col·legi de Farmacèutics i al cinema Boliche visionarem un documental molt especial entorn de la figura de Caravaggio.

A partir del mes de gener ja es podran consultar aquestes i totes les altres activitats que estem programant per continuar mantenint-vos al dia de tota l'oferta cultural que es desenvolupa al nostre entorn.

Bones Festes
Posted in: Notícies