FERNANDE OLIVIER, PABLO PICASSO I ELS SEUS AMICS. MUSEU PICASSO

Visites a càrrec de Jose A. Ortiz, doctor en història de l’art.

La capacitat de Fernande Olivier per compilar i plasmar en els seus escrits la vida que compartia amb Pablo Picasso ens apropa al moment en què Picasso comença a despuntar en els moviments artístics d’avantguarda, però també ens mostra al jove pobre, tímid i enamorat. A Picasso et ses amis (1933) i Souvenirs intimes. Écris pour Picasso (1988), Olivier relata de manera directa i sincera els anys de convivència amb l’artista al Bateau- Lavoir. Olivier també va escriure una sèrie de relats i poemes (encara inèdits) que evidencien una gran sensibilitat i un fort interès intel·lectual. A més d’una finestra per conèixer una mica millor el geni, aquesta exposició –la primera dedicada a ella a l’Estat espanyol– vol ser també un homenatge a aquesta artista, més enllà de la seva relació amb Picasso.

Preu: Socis: gratuït /No socis: 10€

Museu Picasso