EL RECENT INAUGURAT CENTRE MARTORELL D'EXPOSICIONS A LA CIUTADELLA

Recentment ha reobert les portes el que va ser el primer edifici construït com a museu públic a Barcelona i Catalunya. Va ser inaugurat com a Museu Martorell, l’any 1882, i reconvertit en Museu de Geologia, el 1924, fins que el 2010 va quedar tancat al públic. Aquest singular edifici històric rehabilitat acollirà a partir d’ara exposicions científiques sobre temàtiques amb fort impacte social, relacionades tant amb la crisi climàtica i de la biodiversitat, com amb l’exploració de les fronteres actuals del coneixement. Les dues exposicions amb les quals s’estrena són: Natura o cultura? Una visió des del museu de ciències naturals -de producció pròpia- i Wow. Animals de museu: ciència, tècnica i art, una mostra que compta amb la col·laboració del Parque de las Ciencias de Granada.

Preu: Socis: gratuït /No socis: 10€