ANTONI MUNTADAS, PARATOPIAS. GALERIA PRATS NOGUERAS BLANCHARD

Visites a càrrec d’Helena Moreno, doctoranda en història de l’art.

De la fusió de les galeries d’art Joan Prats i Nogueras Blanchard neix aquest nou espai expositiu a la ciutat de Barcelona que busca ser un nou centre de referència per a la difusió de l’art contemporani. La unió de totes dues galeries s’inaugura amb una exposició dedicada a Antoni Muntades, una mostra individual sobre un dels pioners més importants del territori en l’art multimèdia. Sota el títol de Paratopias, l’exposició presenta projectes elaborats en diversos moments i contextos de l’artista. Amb obres des dels anys 70’ fins a l’actualitat, es presenten en aquesta mostra, a més a més, treballs inèdits produïts per l’ocasió. Amb aquest nou projecte expositiu, Antoni Muntades segueix les seves reflexions sobre l’espai, a través de la utilització de vídeos, fotografies, material d’arxiu i instal·lació sonora.

Preu: Socis: gratuït /No socis: 10€

Galeria Prats Nogueras Blanchard