• Novembre 2024

SICÍLIA. PALAUS BARROCS A PORTA TANCADA

Del dijous 7 al dilluns 11 de novembre de 2024

Els Amics dels Museus de Catalunya us proposem un viatge per descobrir els rics tresors que amaga l’illa de Sicília. Tindrem l’oportunitat de conèixer de manera totalment exclusiva i amb visites privades de la mà dels seus propietaris tres luxosos palaus, com són el Palazzo Valguarnera-Gangi, a Palerm, el Palazzo Beneventano del Bosco, a Ortígia, i el Palazzo Biscari, a Catània. L'empremta inesborrable dels pobles que han habitat Sicília i l’han fet única, ens han llegat testimonis culturals i patrimonials d'elevat valor. Entre ells, els bells mosaics de la Vil·la Romana del Casale, de Piazza Armerina, i el Parc Arqueològic de la Naepolis, a Siracusa, entre altres indrets que tindrem el privilegi de conèixer.
PREU (mínim 15 persones)
Soci: 2.770 €
No soci: 2.870 €
Suplement habitació doble d'ús individual: 540 €
PAGA I SENYAL: 1.000€ Pagament en el moment de la inscripció
Assegurança de cancel·lació (opcional): 65€ En el moment de la inscripció
SEGON PAGAMENT: Data límit: Dijous, 10 d‘octubre
INCLOU:
Vols classe turista. Barcelona-Catània / Palerm-Barcelona amb la companyia Vueling. Taxes aèries. Maleta facturada màxim 25 kg. Allotjament 4 nits: 2 al Grand Hotel Ortígia 5* a Siracusa i 2 al Grand Hotel Des Palmes 5* superior a Palerm . Servei de maleters. Esmorzar bufet. 4 dinars amb aigua i cafè i el sopar del primer dia. Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Tots els trasllats en autocar privat. Totes les visites guiades amb guia local de parla castellana. Totes les entrades a esglésies, monuments i palaus privats. Auriculars durant tot el viatge. Assegurança d’assistència en viatge. Dossier informatiu i guia del viatge. Obsequi d’AMC.

NO INCLOU:
Begudes que no siguin aigua i cafè. El dinar del primer dia. Sopars (excepte el del 1er dia). Extres personals.
L'itinerari està subjecte a canvis per tal de millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret d'anul·lar el viatge si no s'arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se'ls obsequiarà amb un àlbum amb les fotografies que l'acompanyant farà durant el viatge. Preguem que les persones que no hi vulguin sortir ens ho indiquin.
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA CATÀNIA VY6534 07 NOV 12:15 H 14:20 H
PALERM BARCELONA VY6601 11 NOV 18:20 H 20:15 H

Dijous, 10 d‘octubre de 2024 17h, AMC. Palau de la Virreina. La Rambla, 99
Amics dels Museus de Catalunya amb l'organització tècnica d’Atlàntida Viatges (GC - 1061).