• Juny 2024

DOLOMITES. JOIES PAISATGÍSIQUES I PATRIMONIALS

Del dimarts 5 al dissabte 8 de juny de 2024

Els Amics dels Museus de Catalunya us proposem un viatge a la regió de les Dolomites, al nord d’Itàlia, el maridatge perfecte entre cultura i naturalesa. Descobrirem la bellesa primaveral d’aquest indret d’alta muntanya situat als Alps Orientals, que és considerat un dels més bells d’Europa i està declarat Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO. En els pobles de les seves valls ens endinsarem en la seva personalitat del Tirol del Sud. Visitarem Cortina d’Ampezzo, l’exclusiva localitat en què cada racó ens atorga una vista de postal, i en el qual s'hi troba el Museu d’Art Modern Mario Rimoldi, amb una interessant col·lecció amb obres d’artistes com Giorgio de Chirico. També ens acostarem a Brunico, un dels pobles més bells de la regió, i a Pieve di Cadore, la vila natal del pintor renaixentista Tiziano, on tindrem l’oportunitat de visitar el Palazzo Magnifica Comunità, que alberga el Museu Arqueològic.
PREU ( mínim 15 persones)
Soci: 2.900€
No soci: 3.000 €
Suplement habitació individual: 540 €
PAGA I SENYAL: 1.000 € Data límit, dijous 18 d’abril
Assegurança opcional de cancel·lació: 76 € Data límit, dijous 18 d’abril
SEGON PAGAMENT: Data límit, dijous 23 de maig
INCLOU:
Vols classe turista. Barcelona-Venècia / Venècia-Barcelona amb la companyia Vueling. Taxes aèries. Allotjament 4 nits a l’Hotel La Majun 4*. Servei de maleters. Tots els dinars amb aigua i cafè. Esmorzars bufet. Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Tots els trasllats en autocar privat. Totes les visites guiades amb guia local de parla castellana i les entrades corresponents. Radioguies. Assegurança d’assistència en viatge. Dossier informatiu, i detall d’AMC.

NO INCLOU:
Dinar del primer dia. Begudes que no siguin aigua o cafè, sopars i extres personals.
L'itinerari està subjecte a canvis per tal de millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret d'anul·lar el viatge si no s'arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se'ls obsequiarà amb un àlbum amb les fotografies que l'acompanyant farà durant el viatge. Preguem que les persones que no hi vulguin sortir ens ho indiquin.
Dijous, 23 de maig. 17h, Secretaria AMC. La Rambla, 99.
Amics dels Museus de Catalunya, amb l’organització tècnica de Mític Viatges, S. L. (GC-1042).
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA VENÈCIA VY6202 04 JUNY 14:10 H 16:00 H