L'ART I EL TEATRE: ELS CRIMINALS. FERDINAND BRUCKNER

Els criminals de Ferdinand Bruckner s’estrena al TNC en una versió de Jordi Prat i Coll que, després d’Els Jocs Florals de Canprosa i de La Rambla de les floristes, promet tornar-nos a sorprendre. Un reguitzell de personatges que comparteixen edifici han comès un seguit de delictes que posaran al descobert els errors de la justícia i els límits de les administracions amb l’ús i abús del poder. Una obra crítica i plena d’intriga que planteja temes com l’avortament, els delictes de llibertat sexual, la pena de mort o la corrupció i l’arbitrarietat de la justícia.

Autoria: Ferdinand Bruckner
Direcció: Jordi Prat i Coll
Ajudant de direcció: Ester Villamor T
raducció: Kàtia Pago

Intèrprets: Eric Balbàs, Joan Carreras, Jan D. Casablancas, Carme Milan, Neus Pàmies, Cristina Plazas, Maria Rodríguez, Carles Roig, Maria Santallusia, Kathy Sey, Lluís Soler, Marc Tarrida Aribau, Guillem Valverde

Músics: Jordi Cornudella (piano) Jordi Santanach (clarinet i saxo) Dick Them (contrabaix)

Direcció musical: Dani Espasa
Escenografia: Laura Clos (Closca)
Vestuari: Albert Pascual
Il·luminació: Ganecha Gil
Coreografia: Montse Colomé
So: Damien Bazin

Preu: (Data límit de pagament: divendres, 26 d'abril)
Socis: 30€ / No socis: 30€

Horari i lloc: (Reservades 20 localitats, Platea)
18 h. Teatre Nacional de Catalunya. Plaça de les Arts, 1

Recolida d'entrades: Les entrades es podran recollir a la secretaria d’Amics dels Museus de Catalunya a partir del divendres, 3 de maig. També les podem fer arribar per correu electrònic a les persones que ho sol·licitin.

Teatre Nacional de Catalunya

Plaça de les Arts, 1