• Octubre 2024

NORD PAS-DE-CALAIS. MUSEUS I VIL·LES DE LILLE, CROIX

Del divendres 11 al dilluns 14 d'octubre de 2024

Els Amics dels Museus de Catalunya us proposem un viatge al nord de França per descobrir la regió de Nord Pas-de-Calais, que ens revelarà l'encant especial que conjuga l'esperit belga i el francès en una composició poques vegades vista. Aquest indret, que va popularitzar la famosa comèdia cinematogràfica Bienvenidos al Norte, acull localitats tan boniques com Lille, que es posiciona entre les ciutats culturalment més prestigioses d’Europa. Els seus carrers acolorits i empedrats amaguen tresors com el Palau de Belles Arts, que està considerat com el segon museu d'art més important de França, només superat pel Louvre a París. S'hi poden contemplar obres mestres d'artistes tan destacats com Delacroix, Goya o Rodin. També visitarem l’exposició temporal que acull el Museu Louvre-Lens, on tindrem l’oportunitat de contemplar-hi obres mestres de Courbet, Jacques-Louis David i Chagall, entre d’altres. Coneixerem La Piscine - Musée d’Art et d’Industrie de Roubaix, ubicat en un bell edifici Art Déco amb una elegant piscina i sublims sostres de cristall; així com la Vil·la Cavrois, un dels exemples més ben conservats de l’arquitectura d’entreguerres. Finalment, ens desplaçarem fins a la localitat belga de Tournai, per visitar el Museu de Belles Arts que, juntament amb el de Lille, ens acostarà a l’art dels grans pintors europeus, amb obres de Rubens, Goya i Monet.
PREU ( mínim 15persones)
Soci: 2..075€
No soci: 2.175€
Suplement habitacióindividual: 315€
PAGAI SENYAL: 900€Data límit, dijous 11 de juliol
Assegurança opcional de cancel·lació: 65 € Data límit, dijous 11 de juliol
SEGON PAGAMENT:Data límit, dijous 26 de setembre
INCLOU:
Vols classe turista. Barcelona-Lille / Lille-Barcelona amb la companyia Volotea. Taxes aèries. Maleta facturada màxim 25 kg. Allotjament 3 nits: Hotel Carlton 4* (o similar). Servei de maleters. Esmorzar bufet. 4 dinars amb aigua i cafè. Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Tots els trasllats en autocar privat. Totes les visites guiades amb guia local de parla castellana. Entrades a: Catedral de Lille, Vil·la Cavrois, La Piscina – Museu d’Art i Indústria de Roubaix, Palau de Belles Arts de Lille, Museu de Belles Arts de Tournai i Museu Lovre-Lens. Auriculars durant tot el viatge. Assegurança d’assistència en viatge. Dossier-guia informativa i obsequi.

NO INCLOU:
Sopars. Begudes que no siguin aigua i cafè. Despeses personals. Qualsevol servei no indicat en l’itinerari.
L'itinerari està subjecte a canvis per tal de millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret d'anul·lar el viatge si no s'arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se'ls obsequiarà amb un àlbum amb les fotografies que l'acompanyant farà durant el viatge. Preguem que les persones que no hi vulguin sortir ens ho indiquin.
Amics dels Museus de Catalunya, amb l’organització tècnica de Mític Viatges, S. L. (GC-1042).
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA LILLE V72167 11 OCTUBRE 08:30 H 10:35 H