EL NOU MUSEU DE L'ART PROHIBIT

Visites a càrrec de Jose A. Ortiz, doctor en història de l’art.

La col·lecció del Museu de l’Art Prohibit reuneix més de 200 obres que han estat objecte de censura, prohibició o denúncia a causa de raons polítiques, socials o religioses. Entre les peces que conformen aquesta col·lecció hi ha pintures, escultures, gravats, fotografies, instal·lacions i obres audiovisuals, moltes de les quals van ser creades a la segona meitat del segle XX i al segle XXI. La col·lecció inclou treballs de coneguts artistes internacionals com Ai Weiwei, Robert Mapplethorpe i Tania Bruguera, així com obres icòniques en la història de l’art contemporani, com La civilització occidental i cristiana, de Lleó Ferrari o Piss Christ, d’ Andrés Serrano, que durant molt de temps van estar al centre d’intensos debats. Fins i tot noms tan destacats com Pablo Picasso, Francisco de Goya i Gustav Klimt no van escapar de la censura i formen part d’aquesta singular col·lecció creada pel periodista i empresari Tatxo Benet.

Preu: Soci: 15€ / No socis: 20€

MUSEU DE L'ART PROHIBIT