LA CASA LOEWE. ART I DISSENY

L’emblemàtic establiment de la prestigiosa marca Loewe se situa al cor del districte de la moda de la ciutat, a la modernista casa Casa Lleó i Morera del Passeig de Gràcia, dissenyada per l’arquitecte català Lluís Domènech i Montaner. Fugint del plantejament de botiga convencional, Jonathan Anderson, director creatiu de la firma, ha creat un lloc íntim de luxe i cultura, dissenyat per evocar una galeria d’art, amb obres artístiques que formen part de la col·lecció de la marca de moda i complements, així com noves instal·lacions creades en exclusiva per a la botiga que busca ser punt de trobada per als amants de la marca i de les arts plàstiques. Amb aquesta idea, després de l’extensa remodelació, la flagship s’ha transformat en una galeria d’art luxosa que conserva els sostres originals d’època modernista recoberts amb pa d’or. Al restaurat espai, hi ha instal·lacions d’artistes com Tanabe Chikuunsai IV o una estructura de macramé ideada per la catalana Aurelia Muñoz. El mobiliari contemporani conviu en harmonia amb peces antigues, com una taula baixa rústica i un tamboret d’ales, tots dos del segle XVI, que comparteixen protagonisme amb una butaca de roure William Birch del 1905.

Gratuït per als socis
Activitat exclusiva per als socis d'Amics dels Museus de Catalunya