DONES I FLORS EN EL ROMANTICISME. MUSEU FREDERIC MARÈS

Visites a càrrec de Fàtima López, doctora en història de l’art i co-autora del llibre El Modernisme i les flors. De la natura a l'arquitectura

Amics dels Museus de Catalunya hem organitzat aquestes visites durant el mes de març, amb motiu del Dia Internacional de la Dona.

Durant el Romanticisme es va crear un vincle molt directe entre les dones i les flors. A la Sala femenina del Museu Frederic Marès, considerada la sala estrella del gabinet de col·leccionista d’aquest museu, ens endinsarem en el món femení del segle XIX. Veurem motius florals en ventalls, porte-bouquets, bosses de mà, labors de cabell, revistes il·lustrades de modes, entre d’altres complements i entreteniments. Aprendrem que, més enllà de la decoració, s’hi amagava el simbolisme femení de les flors.

Preu: Socis: 10€ /No socis: 15€

Museu Frederic Marés