TUTANKHAMON I EL MUSEU EGIPCI

L’any 1922, un descobriment arqueològic va fer que el món dirigís la seva mirada cap a Egipte. Avui, 100 anys més tard, la troballa de la tomba de Tutankhamon a la Vall dels Reis segueix captivant a tot el món. Amb l’exposició Tutankhamon. Història d’un descobriment, el Museu Egipci de Barcelona ret homenatge a aquesta autèntica aventura arqueològica a través d’espais dedicats als seus protagonistes, als mètodes de treball que es van seguir i a l’impacte mediàtic que va generar el descobriment. A part de l’exposició temporal aprofitarem per conèixer la col·lecció permanent del museu, que acull un fons de mès de 1000 peces que ens permeten fer un autèntic viatge a l’antic Egipte i conèixer de primera mà com era la vida, l’art i la cultura d’aquesta interessant i misteriosa civilització.

Preu: Socis: 15€ /No socis: 20€

Museu Egipci de Barcelona

València, 284 (entre Aragó i Mallorca)