EL FUTUR MUSEU DE LA RAJOLA. UN PROJECTE EN CONSTRUCCIÓ

El Museu de la Rajola, actualment en fase de reforma, serà el primer espai del món destinat totalment a la salvaguarda de l’art del mosaic hidràulic, paviment molt lligat al modernisme català. Projectat a La Vilella del Poble Sec – un edifici construït per l’arquitecte Salvador Puiggrós l’any 1906-, el recinte acollirà una col·lecció formada per més de 3.500 models de rajoles, catàlegs i trepes originals de diversos fabricants, premses de diferents tipus… A més, oferirà tallers educatius i contribuirà al coneixement científic al voltant d’aquest material de construcció. La visita permetrà familiaritzar-se amb el projecte, accedir a part de la col·lecció, recórrer el futur museu i participar al procés artesanal de fabricació d’una rajola. Els Amics dels Museus de Catalunya tindrem l’oportunitat, doncs, de ser testimonis del procés de generació del futur museu de la rajola, abans que obri les portes al públic.

Preu: Socis: gratuït /No socis: 10€

Museu de la Rajola