VIATGE A L’ORIENT. MUSEU DIOCESÀ

Visites a càrrec de Vicente de la Fuente, historiador de l’art.

Aquesta primavera el Museu Diocesà de Barcelona exhibeix Viatge a l’Orient, una exposició que mostra olis de Marià Fortuny, Joaquim Sorolla, Joaquim Agrasot, Lluís Masriera, Josep Benlliure, Sánchez Barbudo o Fabrés i Costa en diàleg amb altres mirades a Orient, com la que ofereix el pare Ubach -monjo biblista benedictí- en les seves expedicions. A més, s’inclouen altres elements que complementen el discurs i que van des d’un manual de màgia andalusina fins a un braçalet Masriera que acompanya a una odalisca pintada per Lluís Masriera. La mostra ofereix una reflexió sobre l’Orient real i aquell altre imaginat per pintors i escriptors d’un dels corrents estètics més rellevants del segle XIX que perviu fins a principis del segle XX, l’orientalisme.

Preu: Socis: gratuït /No socis: 10€
Data límit de pagament: 10 dies abans de l'activitat