NOU MOCO MUSEUM BARCELONA

Visites a càrrec de Sebastià Sánchez Sauleda, doctor en història de l’art.

Barcelona ha afegit un nou espai a la seva llista de centres d'art contemporani. Es tracta del Moco Museum -que ve de l'acrònim de modern i contemporani-, un espai privat i independent que ha estat iniciativa de Lionel i Kim Logchies, una parella de col·leccionistes propietaris de la Lionel Gallery de Spiegelstraat, a Amsterdam. L’objectiu d’aquest nou museu és el d’exposar obres icòniques d'autors coneguts internacionalment i artistes en ple creixement. Entre els artistes més destacats que s’hi poden veure hi ha Andy Warhol, Jean-Michel Basquiat, Banksy, Salvador Dalí, Damien Hirst, Keith Haring, KAWS, Hayden Kays, Yayoi Kusama, David LaChapelle i Takashi Murakami, entre d’altres. El centre també compta amb una sala destinada a l'art immersiu digital del teamLab i un espai dedicat al fenomen NFT. Les dues seus del Moco Museu estan ubicades en edificis històrics; la d’Amsterdam, a Villa Alsberg (del 1904), i la barcelonina, al Palau Cervelló del carrer Montcada, una edificació bastida bàsicament durant el segle XVI, aprofitant parts d’un antic palau del segle XV.

Preu: Socis: gratuït /No socis: 10€

MOCO MUSEUM BARCELONA