MORANDI. RESSONÀNCIA INFINITA. LA PEDRERA

Visites a càrrec de Sebastià Sánchez Sauleda, doctor en història de l’art.

Figura cabdal del panorama artístic de la primera meitat de segle XX, el pintor i gravador italià Giorgio Morandi (1890-1964) pot ser considerat un artista atemporal, l’obra del qual destaca per la gran qualitat i pel seu alt grau de refinament, amb un llenguatge totalment personal. Tot i que no es pot emmarcar en cap dels grans moviments de l’art contemporani, el seu treball intenta captar la realitat de la manera més fidel possible a través de la llum, el color i els valors volumètrics, en una recerca constant de l’essència de la pintura. Aquesta exposició, comissariada per Beatrice Avanzi i Daniela Ferrari -conservadores del Museo di Arte Moderna e Contemporanea di Trento e Rovereto (MART)-, reuneix una acurada i significativa selecció de pintures, dibuixos i gravats procedents de diversos museus i col·leccions particulars d’Europa.

Preu: Socis: 10 /No socis: 15€

La Pedrera