A TRAVÉS DELS ULLS D'ESCHER. MUSEU MARÍTIM

Visites a càrrec de Sebastià Sánchez Sauleda, doctor en història de l’art.

Maurits Cornelis Escher és conegut arreu del món per ser el mestre creador de figures i universos impossibles, així com de les il·lusions òptiques més impressionants de la història de l’art. Aquesta exposició -que s’ha pogut presentar a Barcelona gràcies a l’acord entre el Consorci de les Drassanes Reials i Museu Marítim de Barcelona, Evolucionarte i Arthemisia, juntament amb la col·laboració de The M.C. Escher Foundation- reuneix més de 200 obres, entre elles les realitzades durant l’etapa surrealista de l’artista. Entre les més destacades hi ha Ma amb esfera reflectant, Llaç i unió, Relativitat i Belvedere. Avui dia l’obra artística de M. C. Escher continua fascinant a milions de persones arreu del món i inspirant generacions d’artistes, arquitectes, matemàtics, músics i dissenyadors, admiradors tots ells de les seves fantasies lúdiques i de les seves fascinants construccions.

Preu: Socis: 15€ /No socis: 25€
Data límit de pagament: 10 dies abans de l'activitat