COL·LECCIÓ PRIVADA GERMANS SALTOR

A càrrec de Vicente de la Fuente, historiador de l’art.

La col·lecció Saltor està formada per importants peces de ceràmica catalana i valenciana (des del segle XV fins al segle XVIII), per pintura renaixentista, moderna i contemporània, per icones i per alguna peça escultòrica i d’arts decoratives. Es tracta d’una col·lecció de tresors que configura un petit i exquisit museu ubicat en una fàbrica tèxtil propietat dels germans Saltor. Aquests, formen part d’una família dotada d’una gran sensibilitat per l’art i les arts decoratives. A la mort de la seva mare, el passat febrer de 2020, van decidir obrir un espai dins la seva empresa anomenada Multipunt. Ubicada a Sant Adrià del Besós, per mostrar una part de la col·lecció familiar de la qual n’estan molt orgullosos. D’aquesta manera poden treballar al costat d’aquestes interessants peces que només mostren a un determinat públic interessant en la cultura.

Preu: Socis: gratuït /No socis: 10€

Lloc: Fàbrica Multipunt. Balmes, 60 (Sant Adrià del Besos). L2, (Lila). Parada Verneda

Fàbrica Multipunt

Balmes, 60 (Sant Adrià del Besos)