DELICARTESSEN A LA GALERIA ESTHER MONTORIOL

L’objectiu de la Galeria Esther Montoriol, fundada el febrer de 2001, és el d’estimular, promoure i divulgar el coneixement de l’art contemporani mitjançant l’exposició d’una acurada selecció d’obra d’artistes, tant emergents com consolidats, que treballen indistintament amb la pintura, el dibuix, l’escultura, la fotografia, el vídeo, la performance o la instal·lació.

DelicARTessen és una exposició col·lectiva d’obra de petit format que va començar amb la participació d’uns 30 artistes i cada any se n’han anat afegint més i més. A les darreres edicions ja n’eren uns 80. La intenció de la mostra és exhibir un ventall ampli de les diferents corrents, tècniques i tendències en l’art contemporani. Hi podem trobar obres de pintura, dibuix, vídeo, escultura i fotografia d’artistes del país, però també de fora. Artistes joves i pràcticament desconeguts, al costat d’artistes consagrats.

GALERIA ESTHER MONTORIOL

Diputació, 339