ESPAI SUBIRACHS

A càrrec de la Dra. Judit Subirachs-Burgaya, historiadora de l’art, directora de l’Espai Subirachs i filla de l’artista.

Situat al barri del Poblenou de Barcelona, l’Espai Subirachs posa a l’abast del públic una part del llegat artístic de Josep Maria Subirachs (Barcelona, 1927-2014), escultor català de reconegut prestigi internacional. Amb més d’un centenar d’obres en exposició permanent, el recorregut de la visita comentada permet conèixer la trajectòria, prolífica i dilatada, de l’artista i redescobrir una àmplia i polifacètica producció que sovint queda eclipsada pel ressò de la seva monumental intervenció a la façana de la Passió de la Basílica de la Sagrada Família. Es tracta d’una mostra antològica que, a més d’escultures, inclou també esbossos, dibuixos, gravats, litografies, pintures, cartells, joies i medalles.

Data límit de pagament: 10 dies abans de l'activitat

ESPAI SUBIRACHS

Carre Batista, 6 (Poblenou)