ESTUDI-TALLER DE L'ARTISTA ROBERT LLIMÓS

Les seves pintures, de colors vius, se solen centrar en la figura humana representada en un estil expressionista. A més de pintura, la seva producció actual inclou escultura, obra gràfica, murals i cartells. Hi ha obra seva a la col·lecció permanent de diversos museus de tot el món, entre els quals destaquen el Museu d’Art Contemporani do Espíritu Santo de Brasil, la Fundació La Caixa, El Museu Reina Sofia, el Museu de Sevilla o el Museu de Belles Arts d’Àlava. Al llarg de la seva trajectòria ha viscut llargues temporades a Nova York (1975-1983) i a Miami (1987-1988). Actualment treballa a Barcelona, en un tríplex de prop de 1000 m2 on hi podrem visitar la Fundació Robert Llimós -situada a la planta principal i habilitada com a espai expositiu- i l’estudial tercer pis-. En Robert LlimósA càrrec del mateix Robert Llimós, escultor i pintor.

Robert Llimós, fill del també pintor Camil Llimós i Aubí, va néixer el 19 d’octubre de 1943 a la ciutat de Barcelona. Després d’estudiar a l’Escola Massana i a l’Escola Superior de Belles Arts de Sant Jordi, es va iniciar com a pintor de la Nova Figuració formant equip amb Eduard Arranz Bravo, Rafael Bartolozzi i Gerard Sala. El 1969 es va separar del grup per endinsar-se en una etapa d’experimentació conceptual, però finalment va retornar a la pintura figurativa. també ens parlarà de la seva carrera artística i dels seus projectes de futur.

ESTUDI-TALLER ROBERT LLIMÓS

Carrer de Sant Pere Mes Alt, 43