MEET VINCENT VAN GOGH

Encara avui dia Vincent van Gogh continua essent una veritable font d’inspiració, no només per a artistes sinó també per a milions de persones que se senten atretes per la seva enèrgica pinzellada. El Museu Van Gogh d’Amsterdam és l’autoritat internacional sobre la vida, les idees i la feina de l’artista. Cada any, compta amb més de 2 milions de visitants vinguts d’arreu del món. Per tal de fer que l’obra i la vida del pintor siguin accessibles a tantes persones com sigui possible, el museu ha desenvolupat l’experiència Meet Vincent van Gogh. Guiats per cites de cartes personals, reproduccions reals i escenes audiovisuals de les seves obres d’art, la vida i el medi ambient, els visitants s’embarquen en un viatge pels moments més importants de la seva biografia, bellament representats per simular el món tal com el va veure. Meet Vincent Van Gogh és l’única experiència oficial i guardonada que dibuixa una imatge completa de la seva vida i trajectòria. L’exposició consta de diverses seccions durant les quals els visitants poden conèixer i inspirar-se en la vida turbulenta del famós artista. A més de projeccions digitals, fetes amb la tecnologia més avançada disponible, Meet Vincent Van Gogh és una mostra multi-sensorial activa que apel·la directament als sentits i a la curiositat.

NOTA IMPORTANT: D’acord amb la normativa de la productora, cal fer el pagament de la visita en el moment de la inscripció, del contrari no es podran treure les entrades. Per aquesta visita no es poden fer canvis ni devolucions.

Carpa Meet Vincent Van Gogh

Port Vell Pla de Miquel Tarradell (BArceloneta)