L'ARXIU GENERAL DE LA FIRA DE BARCELONA. AGFB

Fira de Barcelona acredita una llarga experiència que es remunta a les grans exposicions de 1888 i 1929. Constituïda oficialment el 1932, ha estat sempre reflex de l’activitat empresarial del país i dels canvis socials, aparador de les innovacions en els diferents sectors i motor de projecció internacional de les empreses. La seva trajectòria està estretament lligada a les demandes del mercat i a l’evolució de la societat. Així, les fires de mostres de mitjans del segle XX van evolucionar cap a l’especialització per consolidar l’actual format de salons. Avui, és una de les organitzacions firals més importants d’Europa amb dos recintes -Montjuïc i Gran Via-, que ocupen prop de 400.000 m2 bruts de superfície expositiva, on cada any es duen a terme més de 150 salons, congressos i esdeveniments corporatius. El llegat documental de la institució es troba a l’Arxiu General de la Fira de Barcelona (AGFB), un dels centres més importants d’Europa en temàtica firal.

Arxiu General de la Fira de Barcelona. AGFB

Oficines de Fira de Barcelona. Pavelló 1. Plaça Espanya (Cantonada amb Av. Reina MAria Cristina)
08006 BARCELONA