VISITA: DIPÒSIT DE PINTURA DEL MUSEU DEL PRADO A LA UNIVERSITAT DE BARCELONA

A través d’aquesta visita descobrirem els quadres del Museo del Prado que atresora la Universitat de Barcelona. De la mà d’un guia expert, descobrirem l’Edifici Històric de la Universitat en una visita on les pintures seran les protagonistes. Accedirem a espais que corresponen a la part més privada de l’administració institucional, en les quals s’allotgen algunes de les obres que, degut a la seva localització, habitualment resulten molt desconegudes per al públic general. Gaudirem de l’obra d’alguns dels grans mestres de la pintura occidental en aquest viatge entre la història, l’art i el coneixement.

NOTA IMPORTANT: Per motius interns de la Universitat de Barcelona aquest trimestre només podrem dur a terme quatre visites al dipòsit d’El Prado de l’Edifici Històric de la UB. El trimestre vinent n’organitzarem quatre més per tal que totes les persones que no hi hagin pogut assistir aquesta tardor el puguin visitar durant l’hivern.

UNIVERSITAT DE BARCELONA (EDIFICI HISTÒRIC)

Gran via de les Corts Catalanes, 585
barcelona