VISITA: CÀMERA I CIUTAT. ESCENARIS DE LA MODERNITAT. CAIXAFORUM

Aquesta exposició tracta de fotògrafs i cineastes que han documentat, representat i analitzat els paisatges urbans. Els seus diferents àmbits detallen com la fotografia ha mostrat l’eufòria de la metròpoli i la solitud de la ciutat moderna; des de ciutats en plena expansió fins a la malenconia generada pel seu declivi. Comissariada per Florian Ebner, responsable del Departament de Fotografia del Centre Pompidou, la mostra inclou fotografies, pel·lícules, vídeos i material imprès del museu francès en un diàleg amb fotografies i pel·lícules de les principals col·leccions de fotografia espanyoles. Entre els autors de les obres destaquen els noms de Paul Strand, Marc Riboud, Lisette Model, Valérie Jouve, Henri Cartier-Bresson, Viktoria Binschtok, Diane Arbus, Manel Armengol, Luis Buñuel, Francesc Català Roca o Carlos Pérez de Rozas.

CaixaForum

Av. de Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8