VENERADES I TEMUDES. EL PODER FEMENÍ EN L'ART I LES CREENCES. CAIXAFORUM

Els Amics dels Museus de Catalunya hem organitzat aquestes visites amb motiu del Dia Internacional de la Dona.

Amb escultures, objectes sagrats i obres d’art de diversos continents i des del món antic fins a l’actualitat, aquesta exposició ens mostra com deesses, dimonis, santes i altres éssers espirituals han tingut un rol rellevant per a la nostra comprensió del món. Des de la saviesa, la passió i el desig fins a la guerra, la justícia i la misericòrdia, es fa un recorregut transcultural per diferents expressions dels poders espirituals femenins arreu del món. La selecció de 154 peces del British Museum, en diàleg amb una selecció d’artistes contemporanis de renom, ens convida a reflexionar sobre el poder femení i la feminitat avui.

Preu: Socis: gratuït /No socis: 10€

CaixaForum