DINOSAURES DE LA PATAGÒNIA. COSMOCAIXA

Dinosaures de la Patagònia és una gran exposició ideada pel Museu Egidio Feruglio de Trelew, a la Patagònia argentina, que mostra els dinosaures principals que s’han trobat ena questa regió . La mostra inclou quinze motlles d’esquelets de dinosaures -agrupats en les espècies carnívores, els gegants sauròpodes i altres espècies herbívores de mida més petita- i també una selecció de fòssils originals que permeten descobrir com es van produir els canvis evolutius en els diferents grups de dinosaures. En cada esquelet es destaquen les adaptacions i els canvis evolutius específics, i es mostra com les espècies canvien al llarg del temps i com reconeixem les tendències evolutives al registre fòssil. Realitzarem un autèntic viatge al passat que els transportarà al regne dels rèptils patagònics més impressionants que han trepitjat mai la Terra.

Preu: Socis: gratuït /No socis: 10€

COSMOCAIXA