MÒMIES DE L'ANTIC EGIPTE. REDESCOBRINT SIS VIDES. CAIXAFORUM

L’estudi avançat de les mòmies i les seves pertinences ha permès saber qui eren, quina edat tenien, quines eren les seves creences i quines malalties patien. A través d’una col·lecció d’objectes que procedeixen del British Museum, aquesta mostra explora la idea de la momificació i analitza el testimoni de sis mòmies que corresponen a persones que van viure a Egipte, entre els anys 800 i 150 a. de C. Sense la necessitat de desembolcallar les restes de les mòmies -gràcies a la nova tecnologia no invasiva- els experts han pogut obtenir noves dades sobre com era la vida durant l’antiga civilització egípcia, quin paper de hi tenies les dones i els infants, i quines pràctiques curatives i intercanvis culturals s’hi duien a terme.

Preu: Socis: gratuït /No socis: 10€

CaixaForum