PAUL KLEE I ELS SECRETS DE LA NATURA. FUNDACIÓ MIRÓ

Visites a càrrec de Jose Ortiz, doctor en història de l’art.

Aquesta exposició emfatitza la fascinació que l’artista Paul Klee (1879-1940) va sentir per l’observació de la natura i pels fenòmens naturals, d’ençà de la seva època de formació fins a la seva darrera etapa. La seva curiositat per l’origen de la forma i de l’expressió artística el va dur a estudiar atentament el seu entorn més immediat. Aquest bagatge i les lectures de llibres com La metamorfosi de les plantes de J.W. Goethe estigueren a la base dels seus cursos a la Bauhaus, durant els anys de consolidació teòrica de les primeres avantguardes. Seguint totes les etapes vitals de l’artista, aquesta mostra presenta la seva obra juntament amb la d’altres artistes que també van investigar aspectes fenomenològics naturals però que, pel fet de ser dones, no han rebut l’atenció ni el tractament que mereixien: Gabriele Münter, Emma Kunz, Sandra Knecht i Maruja Mallo.

Preu: Socis: gratuït /No socis: 10€

Fundació Joan Miró