BALENCIAGA. L'ELEGÀNCIA DEL BARRET + MODERNISME. CAP A LA CULTURA DEL DISSENY. MUSEU DEL DISSENY BCN

Visites a càrrec de Fàtima López i Vicente de la Fuente, historiadors de l’art.

Aquest trimestre recuperarem les visites que van quedar aturades per la pandèmia a la mostra “Modernisme cap a la Cultura del Disseny” i aprofitarem també per conèixer l’exposició que aquest museu acull actualment sobre els barrets de Cristóbal Balenciaga. Aquest cèlebre dissenyador basc va establir un estil i una forma molt característics en el disseny per a barrets, amb volums depurats i estilitzats que es creen mitjançant formes molt simples, gairebé abstractes, sent en si mateixos, autèntiques escultures. La mostra, que acull més de vuitanta peces, aprofundeix en la singularitat del treball del dissenyador tot ressaltant les formes innovadores, la cerca de materials i tècniques, i el caràcter artesanal de la seva producció de barrets.

Preu: Socis: gratuït /No socis: 10€

Museu del Disseny de Barcelona