ART I MITE. ELS DÉUS DEL PRADO

VISITA TEMPORALMENT CANCEL·LADA PER NORMATIVES DE COVID-19 DEL CAIXAFORUM

Aquesta exposició aplega una acurada selecció d’obres que formen part de les col·leccions del Museu Nacional del Prado. A través de pintures, escultures i medalles –datades entre el segle I aC i el final del segle XVIII–, s’ofereix una àmplia mirada sobre la mitologia clàssica i la seva representació al llarg de la història de l’art. Així mateix, la mostra inclou diversos elements que contraposen el discurs clàssic de les peces exhibides amb la contemporaneïtat dels mites al segle XXI. Una reflexió al voltant de com han sobreviscut els mites clàssics en la cultura contemporània i com aquests mites narren les idees actuals sobre l’amor, la bellesa, la natura, el destí, la masculinitat o la feminitat.

CaixaForum

Av. de Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8