VAMPIRS. L'EVOLUCIÓ DEL MITE. CAIXAFORUM

L’exposició Vampirs. L’evolució del mite proposa un recorregut transversal per la història d’aquesta figura, popularitzada pel cinema i més viva que mai en la cultura popular. La mostra, co-organitzada per La Cinémathèque française i La Caixa, proposa una mirada interdisciplinària centrada en els vampirs cinematogràfics, però també s’atura en la literatura, el còmic, la televisió i les arts visuals, entre altres disciplines. S’hi exhibeixen més de 360 obres d’una trentena de museus i col·leccions privades, entre fotografies, dibuixos, vestuari de pel·lícules, manuscrits, llibres, còmics, cartells, pintures, gravats, documents i objectes diversos. També s’hi poden veure 15 muntatges audiovisuals amb fragments de més de 60 pel·lícules i sèries.

CaixaForum

Av. de Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8