VISITA: OBJECTES DEL DESIG. SURREALISME I DISSENY. 1924-2020. CAIXAFORUM

Des dels seus inicis, el surrealisme es va inspirar en el disseny i en els objectes quotidians. No obstant això, l’impacte que va tenir aquest moviment artístic sobre el disseny, especialment després de la Segona Guerra Mundial, és poc conegut. L’exposició aportarà llum sobre aquest diàleg creatiu fascinant i continuat, juxtaposant obres d’art surrealista i peces de disseny per tal de revelar uns paral·lelismes que rarament s’han estudiat. També s’hi inclouran pintures, escultures, objectes de col·lecció, cartells, revistes, llibres i fotografies, així com també pel·lícules històriques. Entre els artistes exposats hi ha Gae Aulenti, Björk, Claude Cahun, Achille Castiglioni, Giorgio de Chirico, Le Corbusier, Salvador Dalí, Isamu Noguchi i Meret Oppenheim, entre molts altres.

CaixaForum

Av. de Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8