• MAIG

NORMANDIA I BRETANYA. EL MONT-SAINT-MICHEL. TERRA DE LLEGENDES

DEL DIMECRES 16 AL DIMARTS 22 DE MAIG DE 2018

Fent camí entre Bretanya i Normandia es poden resseguir algunes de les fites més importants de la història d’Europa. Des de l’extensa concentració de menhirs de Carnac, de més de 8.000 anys d’antiguitat, fins a les platges normandes on es va produir el famós desembarcament de la Segona Guerra Mundial, aquestes dues cèlebres regions del nord de França acumulen tresors històrics molt rellevants. A través d’aquest viatge, Amics dels Museus de Catalunya us portarà a conèixer les joies imprescindibles d’aquestes terres. Passejarem per les seves principals ciutats, contemplarem els seus meravellosos paisatges i visitarem el conjunt més espectacular de la zona, el Mont Saint-Michel, l’illa monestir inexpugnable que s’alça solemnement sobre les marees més poderoses del món.
INCLOU: Vols de la companyia Vueling, classe turista. Estada a hotels de 4****: Mercure Deauville, Mercure Front de Mer, BW Quimper, Hermitage La Baule, en règim de dormir i esmorzar bufet. Servei de maleters als hotels Dinars en restaurants locals (aigua i cafè inclosos). Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Guia local de parla castellana. Visites guiades indicades a l’itinerari. Auriculars en les visites. Assegurança d’assistència en viatge. Trasllats amb autocar privat. Dossier informatiu.

NO INCLOU: Sopars. Begudes que no siguin ni aigua ni cafès als dinars. Extres personals i qualsevol servei no indicat a l’itinerari
L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret de treure l’acompanyant dels Amics dels Museus de Catalunya o d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum de record amb les fotografies que l’acompanyant d’AMC farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin ser fotografiades ho indiquin a l’acompanyant d’AMC.
Amics del Museus de Catalunya amb el suport tècnic d'Atlàntida Viatges
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA PARÍS VY8024 16 MAIG 08.15H 10.05H
NANTES BARCELONA VY2973 22 MAIG 22.55H 00.20H

Dijous 3 de maig de 2018. 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.