• DESEMBRE 2018

Fes, Volúbilis i Meknès. Tresors de la Unesco

Endinsar-se en les medines de les antigues ciutats marroquines és una experiència única que transporta el visitant a un món misteriós ple d’espècies, colors i olors exòtics. Amics dels Museus de Catalunya us convida a descobrir el cor i l’ànima del Marroc en un viatge de somni. Recorrerem els carrerons de les ciutats imperials de Fes i Meknès i coneixerem el seu ric patrimoni monumental, ple de detalls decoratius meravellosos. Observarem les ruïnes de la ciutat romana de Volúbilis, que ens parlaran de la important romanització del nord d’Àfrica. I també passejarem pels famosos socs de Fes, mercats bulliciosos que fan bategar la ciutat a un ritme trepidant.
INCLOU: Vols amb la companyia Ryanair, classe turista (inclou embarcament prioritari). Allotjament al Riad Myra en privat per al grup en règim de dormir i esmorzar bufet. Servei de maleters. Dinars i el primer sopar (inclou aigua). Visites i entrades detallades a l’itinerari. Assegurança bàsica d’assistència en viatge. Guia local de parla castellana per totes les visites. Radioguies per les visites. Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Trasllats especificats amb autocar privat. Dossier informatiu.

NO INCLOU:
Sopars (excepte el primer), begudes que no siguin aigua als àpats inclosos i extres personals (minibar, bugaderia, telèfon, etc...). Cap visita que no estigui descrita a l’itinerari.

NOTA IMPORTANT: Hem privatitzat el Riad Myra només pel nostre grup, per tant, al ser un palauet del centre de la medina, les habitacions són totes diferents. S’assignaran per ordre d’inscripció i tipus, un cop feta la paga i senyal.
L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret de treure l’acompanyant dels Amics dels Museus de Catalunya o d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum de record amb les fotografies que l’acompanyant d’AMC farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin ser fotografiades ho indiquin a l’acompanyant d’AMC.
Amics dels Museus de Catalunya amb l’organització tècnica d'Atlàntida Viatges (GC-1061)
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA FES FR9016 1 DES 19.05H 20.10H