• OCTUBRE

Bordeus i Saint-Émilion. Patrimoni de la Humanitat

La Garona, el riuet que neix a la Vall d’Aran, desemboca a l’oceà Atlàntic en un espectacular estuari, la Gironda, on uneix les seves aigües amb les de la Dordonya. A les ribes d’aquests dos rius majestuosos hi trobem alguns dels paisatges més bells i fèrtils d’Europa, on s’elaboren vins de primeríssima qualitat que han assolit fama mundial. Just abans de l’inici de l’estuari, vora un port fluvial amb forma de mitja lluna, s’alça Bordeus, la capital d’Aquitània, una de les ciutats més boniques de França. Amics dels Museus de Catalunya us convida a conèixer aquesta joia que us captivarà tan bon punt hi poseu els peus. Descobrirem el seu ric patrimoni històric, amb la catedral, l’òpera, el Museu de Belles Arts i els elegants carrers plens de palaus i cases de pedra. També visitarem el Bordeus del futur, a la riba de la Garona, on s’ha posat en marxa un ambiciós programa arquitectònic que convertirà la ciutat en un pol cultural europeu. Entre els diversos equipaments descobrirem la Ciutat del Vi, que posa en valor un dels grans tresors de la regió. Finalment, passejarem enmig de les vinyes a l’encantador poble medieval de SaintÉmilion, on descobrirem un patrimoni i uns paisatges únics.
Bibliografia recomenada per "La Central"
Un paisaje de cenizas, d'Elizabeth Gille
La agonía de Francia, de Manuel Chaves Nogales
Perros y lobos, d'Hervé Le Corré
Cándido de Voltaire
Selecció d'assajos de Montaigne.
INCLOU: Vols de la companyia Vueling, classe turista. Allotjament a l´Hotel Sèze 4. Servei de maleters a l’hotel. Esmorzars bufet a l’hotel. Dinars (aigua i cafè inclosos). Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Entrades i visites guiades a tots els museus i monuments especificats a l’itinerari. Auriculars en les visites. Assegurança d’assistència en viatge. Trasllats i visites amb autocar. Dossier informatiu.

NO INCLOU: Sopars. Begudes que no siguin aigua i cafè als dinars. Extres personals i qualsevol servei no indicat a l’itinerari.
L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret de treure l’acompanyant dels Amics dels Museus de Catalunya o d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum de record amb les fotografies que l’acompanyant d’AMC farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin ser fotografiades ho indiquin a l’acompanyant d’AMC.
Amics del Museus de Catalunya amb l'organització tècnica d'Atlàntida Viatges
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA BORDEUS VY2915 09 OCT 10.30H 11.45H
BORDEUS BARCELONA VY2916 12 OCT 21.45H 22.55H
Dijous, 20 de setembre de 2018. 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.

Consulta l'itinerari

Itinerari del viatge a Bordeus Octubre 2018