• Març 2024

CÒRDOVA- PEDROCHES. HISTÒRIA, CULTURA I GASTRONOMIA CORDOVESA

Del dilluns 4 al dissabte 9 de març de 2024
Els Amics dels Museus de Catalunya us proposem un viatge a la comarca de los Pedroches per descobrir aquest desconegut indret, envoltat de bonics paisatges, bona gastronomia i amb un dels millors cels del món per a l’observació astronòmica, dotat amb la qualificació Reserva Starlight. Coneixerem la seva història i el seu patrimoni, amb interessants visites com la Catedral de la Sierra de Belalcázar, l’eguada Plaza de Armas de Pozoblanco, la finca del Castell de Mogábar de Torrecampo, que coneixerem en privat i de la mà de la seva propietària, i l’església del Salvador de Dos Torres, entre altres. També visitarem la ciutat de Còrdova, històrica capital del califat d’al-Àndalus, on descobrirem la Medina Azahara i tindrem l’oportunitat de veure la Mesquita de Còrdova de nit. Passejarem pels encisadors patis blancs i guarnits de flors i assistirem a l’espectacle de las Caballerizas Reales, emblema de la tradició eqüestre andalusa.
PREU (15 persones)
Soci: 1.985 €
No soci: 2.085 €
Suplement habitació doble d'ús individual: 395€
PAGA I SENYAL: 1.000 € Data límit, en el moment de la inscripció.
Assegurança de cancel·lació: 25€ Data límit, en el moment de la inscripció.
SEGON PAGAMENT: Data límit, dijous 15 de febrer
Billets AVE anada i tornada. Barcelona-Puertollano / Còrdova- Barcelona. Allotjament 3 nits a l’Hotel La Casa del Médico Hotel Boutique (Villanueva de Córdoba) i 2 nits a l’Hotel Las Casas de la Judería 4* (Còrdova). Servei de maleters. Tots els dinars amb aigua, vi i cafè. Els tres primers sopars (dies 4, 5, i 6 de març). Esmorzars bufet. Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Tots els trasllats en autocar privat. Totes les visites guiades amb guia local de parla castellana i les entrades corresponents. Assegurança d’assistència en viatge. Dossier informatiu, guia de Còrdova i bossa de regal.
L'itinerari està subjecte a canvis per tal de millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret d'anul·lar o posposar el viatge si no s'arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se'ls obsequiarà amb un àlbum amb les fotografies que l'acompanyant farà durant el viatge. Preguem
Amics dels Museus de Catalunya, amb l’organització tècnica d’Atlàntida Viatges (GC - 1061).
Dijous, 15 de febrer. A les 17h.
Secretaria AMC. La Rambla, 99.
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA PUERTOLLANO AVE03940 04 MARÇ 08:35 H 12:48 H