• Febrer 2024

TÀNGER. EL PARADÍS QUE VA INSPIRAR A GRANS PINTORS

Del dijous 8 al dilluns 12 de febrer de 2024
Els Amics dels Museus de Catalunya us proposem un viatge a Tànger per descobrir aquesta encisadora ciutat del Marroc, que gràcies al seu exotisme i al seu caràcter cosmopolita va seduir a artistes de tot el món. Recorrerem la ciutat resseguint la petjada de pintors com Matisse, que ens conduiran pels evocadors carrers del zoco i la medina, on descobrirem el seu ric patrimoni. Ens acostarem a la història local mitjançant la visita al Museu de la Kasbah i el Museu Ibn Batouta. Visitarem la històrica Vil·la Harris i tindrem el privilegi de conèixer a porta tancada el Palau Moulay Hafid, una residència de gran bellesa i elegància per la seva arquitectura d’estil morisc. També ens acostarem a la natura a través de la Cova d’Hèrcules i el Cap Espartel, on convergeixen les aigües de l’Atlàntic i el Mediterrani; així com a la ciutat de Chefchaouen, coneguda com la ciutat blava pel seu evocador colorit dels carrers.
PREU ( mínim 15 persones)
Soci: 2.050 €
No soci: 2.150 €
Suplement habitació individual: 350 €
PAGA I SENYAL: 1.000 € Data límit, en el moment de la inscripció
Assegurança opcional de cancel·lació: 76 €
Data límit, en el moment de la inscripció
SEGON PAGAMENT: Data límit, dimarts 26 de gener de 2024
INCLOU:
Vols classe turista. Barcelona-Tànger / Tànger-Barcelona amb la companyia Vueling. Taxes aèries. Allotjament 4 nits a l’Hotel Barceló Tànger 5*. Servei de maleters. Tots els dinars amb aigua i cafè o te. Esmorzars bufet. Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Tots els trasllats en autocar privat. Totes les visites guiades amb guia local de parla castellana i les entrades corresponents: Recinte gruta d’Hèrcules i cap Espartel, Museu Ibn Batouta, Museu de la Kasbah i les Cultures Mediterrànies, Vil·la Harris, església de Sant Andreu, mesquita Sidi Abu Abid, Museu de la Legació Americana, sinagoga Nahon, Palau Mulay Hafid i ciutat de Chefchaouen. Assegurança d’assistència en viatge. Dossier informatiu, guia de Tànger i bossa de regal.

NO INCLOU:
Begudes (que no siguin aigua o cafè/te) i extres personals.
L'itinerari està subjecte a canvis per tal de millorar-lo. El Palau Moulay Hafid i el Museu de la Legació Americana poden tancar sense avisar amb antelació, ja que es tracta d’edificis estatals. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret d'anul·lar el viatge si no s'arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se'ls obsequiarà amb un àlbum amb les fotografies que l'acompanyant farà durant el viatge. Preguem que les persones que no hi vulguin sortir ens ho indiquin.
Dimarts, 23 de gener. A les 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.
Amics dels Museus de Catalunya, amb l’organització tècnica de Mític Viatges, S. L. (GC-1042).
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA TÀNGER VY7364 08 FEBRER 12:55 H 14:50 H