• NOVEMBRE 2023

PRAGA. LA JOIA PATRIMONIAL DE LA REGIÓ HISTÒRICA DE BOHÈMIA

Del dijous 23 al diumenge 26 de novembre de 2023

Els Amics dels Museus de Catalunya us proposem un viatge a la República Txeca per descobrir Praga, la ciutat més bella del centre d’Europa. Coneixerem un dels seus màxims exponents patrimonials: el Castell de Praga, un imponent conjunt arquitectònic situat al cim d’un turó que s’erigeix dominant la ciutat. Passejarem pels seus encisadors carrers, descobrint la rica i variada arquitectura, manifesta a la Catedral gòtica de Sant Vito, a l’Ajuntament, amb el seu singular rellotge astronòmic i al barri de Malá Strana, antic indret aristocràtic, entre altres. Recorrerem el riu Moldava amb un vaixell privat que ens atorgarà una perspectiva única i diferent de la ciutat. Mitjançant dues visites a porta tancada, ens endinsarem a l’Òpera Estatal i a la Strahov Library, una de les biblioteques més valuoses i més ben conservades del món; així com el Museu Mucha, on podrem contemplar nombroses obres d’aquest artista que va esdevenir el màxim exponent de l’Art Nouveau. Per resseguir l'empremta d’aquest estil arquitectònic, ens desplaçarem fins a Karlovy Vary, la ciutat termal més antiga d’Europa, que ens captivarà per la seva elegància i hospitalitat.
PREU ( mínim 20 persones)
Soci: 2.500 €
No soci: 2.600 € Suplement habitació individual: 395 €
PAGA I SENYAL: 1.000 € Data límit, en el moment de la inscripció
Assegurança opcional de cancel·lació: 60 € Data límit, en el moment de la inscripció
SEGON PAGAMENT: Data límit, dilluns 30 d’octubre de 2023
INCLOU:
Vols classe turista. Barcelona-Praga / Praga-Barcelona amb la companyia Vueling. Taxes aèries. Allotjament 3 nits a l’Hotel NH Collection Prague Carlo IV 5*. Servei de maleters. Tots els dinars amb aigua i cafè. Esmorzars bufet. Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Tots els trasllats en autocar privat. Totes les visites guiades amb guia local de parla castellana i les entrades corresponents: recinte del Castell de Praga, església de Nostra Senyora de la Victòria, Museu Mucha, església de Santa Maria de les Neus. Visites en privat: Biblioteca Strahov, trasllat amb el tramvia històric, tour amb vaixell i l’Òpera Estatal. Assegurança d’assistència en viatge. Dossier informatiu, guia de Praga i bossa de regal.

NO INCLOU:
Sopars i begudes (que no siguin aigua o cafè) i extres personals.
L'itinerari està subjecte a canvis per tal de millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret d'anul·lar el viatge si no s'arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se'ls obsequiarà amb un àlbum amb les fotografies que l'acompanyant farà durant el viatge. Preguem que les persones que no hi vulguin sortir ens ho indiquin.
Dilluns, 30 d´octubre a les 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA PRAGA VY8652 23 NOVEMBRE 08.00H 10.30H