• MARÇ 2023

TORÍ. L'ESPLENDOR DEL TARDOBARROC

Del dijous 2 al dillus 6 de març de 2023

Els Amics dels Museus de Catalunya us proposem u nviatge per descobrir Torí, la capital del Piemont italià. Amb la corona de muntanyes nevades mirant-la des de l'alt, la ciutat de Torí ha sobreviscut al pas del temps marcada per l’empremta de la Casa Reial de Savoia. A través d'aquesta ruta tindrem l’oportunitat de conèixerindrets i monuments com l’imponent Palazzo Reale, la Villa della Regina, el Castell de Valentino, el alauet de Caça Stupinigi i la Basílica de la Superga, entre altres. La ciutat ha estat bressol de l’art, quedant plasmat en les interessants pintures i col·leccions que conserva la Pinacoteca Albertina, la Capella dels Mercaders i,més recentment, la Pinacoteca Agnelli, amb obres d'artistes com Canaletto, Matisse, Maneti Picasso, entre d'altres . També visitarem el Museu Egipci, que es corona com el segon mési mportant del món després del de la ciutat d'ElCaire.
13.30h. Aeroport del Prat (Terminal 1)
PREU (15 persones)
Soci: 1.850€
No soci: 1.950 €

Suplement habitació doble d'ús individual: 350 €

PAGA I SENYAL: 1.000 € Data límit de pagament: dimarts, 24 de gener de 2023

Assegurança opcional de cancel·lació: 55 €
La política de cancel·lació de Mitic Viatges, S.L. per desistiment voluntari o per causes no cobertes per l’assegurança opcional de cancel·lació, és la següent: Mes de 30 dies: 40%, entre 30 - 15 dies: 50%, 10 dies abans de la sortida: 100 %.

SEGON PAGAMENT: Data límit de pagament: dimarts, 14 de febrer de 2023
INCLOU:
Vols classe turista. Barcelona-Torí/Torí-Barcelona amb la companyia Vueling. Taxes aèries. Maleta facturada. Allotjament 4 nits a l’hotel Turin Palace 4*. Servei de maleters. Esmorzar bufet. 4 dinars amb aigua i cafè inclòs. Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Tots els trasllats en autocar privat. Totes les visites guiades amb guia local de parla castellana. Assegurança d’assistència en viatge. Dossier informatiu.

NO INCLOU:
Sopars. Extres personals i qualsevol servei no indicat a l'itinerari.
L'itinerari està subjecte a canvis per tal de millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret d'anul·lar el viatge si no s'arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se'ls obsequiarà amb un àlbumambles fotografiesquel'acompanyantfaràdurant el viatge. Preguem que les persones que no hi vulguin sortirenshoindiquin.
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA TORÍ VY6514 02 MARÇ 15:30 H 17:00 H