• MARÇ 2023

JORDÀNIA. PETRA, MONT NEBO, WADI RUM, EL MAR MORT, BETÀNIA...

Del dijous 16 al dijous 23 de març de 2023

Els Amics dels Museus de Catalunya us proposem un viatge per descobrir els tresors patrimonials de Jordània. Terra d’extensos paisatges rocosos i espectaculars deserts, conserva algunes de les joies arqueològiques més extraordinàries del Pròxim Orient, que històricament han captivat exploradors i viatgers i que, per la seva bellesa encisadora, mereixen ser visitats almenys una vegada a la vida. Passejarem per les misterioses ruïnes de Petra i Al-Beida, antigues ciutats excavades a la roca, i visitarem els imponents monuments romans de Jerash, anomenada la “Pompeia asiàtica” i Amman, la cosmopolita ciutat capital del país. Coneixerem el passat cristià d’aquesta terra, visitant els venerats vestigis de Madaba i Betània, així com les espectaculars fortaleses de Kerak i Ajlun. Finalment, gaudirem dels paisatges més bells de Jordània des del Mont Nebo, des del desert de Wadi Rum, que va captivar Lawrence d’Arabia, i mitjançant la nostra travessia amb vaixell per contemplar el fons submarí d’Aqaba.
13.30h. Aeroport del Prat (Terminal 1)
PREU (20 persones)
Soci: 3.850 €
No soci: 3.950 €

Suplement habitació doble d'ús individual: 960 €

PAGA I SENYAL: 1.500 €
En el moment de la inscripció.

Assegurança opcional de cancel·lació: 90 €. Data límit
de pagament: en el moment de la inscripció.
Demanar a AMC les condicions de la pòlissa.

SEGON PAGAMENT: Data límit de pagament: dijous, 23
de febrer de 2023
INCLOU
Vols classe turista. Barcelona-Amman / Amman- Barcelona amb la companyia Royal Jordanian. Taxes aèries. Allotjament 7 nits: 2 nits a l’Hotel Fairmont Ammam 5* d’Amman, 2 nits al Movenpick ressort Petra 5* a Petra, 1 nit a l’Hotel Al Manara 5* a Aqaba i 2 nits al Kempinski Hotel Ishtar 5* al Mar Mort. Servei de maleters. Pensió complerta. La primera nit se sopa a l’avió. Esmorzars bufet. Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Tots els trasllats en autocar privat. Totes les visites guiades amb guia local de parla castellana i les entrades corresponents. Excursió en vehicle pick up a Wadi Rum. Excursió en vaixell de vidre a Aqaba i dinar a bord. Visites de Jerash, Aljun, Madaba, Monte Nebo, Kerak, Wadi Rum, al Beida, Petra i Betània. Temps lliure per banyar-se al Mar Mort des de la platja privada de l'hotel i banys de fang. Tramitació de visat per entrar a Jordània. Assegurança d’assistència en viatge contractada amb la companyia Arag. Dossier informatiu, guia de Jordània i bossa de regal.

NO INCLOU
Begudes i extres personals
En el moment de la inscripció s’haurà de facilitar còpia del passaport vigent, amb una validesa de 6 mesos, per poder fer la tramitació del visat.
L'itinerari està subjecte a canvis per tal de millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret d'anul·lar el viatge si no s'arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se'ls obsequiarà amb un àlbum amb les fotografies que l'acompanyant farà durant el viatge. Preguem que les persones que no hi vulguin sortir ens ho indiquin.
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA AMMAN RJ108 16 MARÇ 15:35 H 20:50 H