• FEBRER 2023

SICÍLIA. PALAUS BARROCS A PORTA TANCADA

Del dijous 16 al dimecres 22 de febrer de 2023

Els Amics dels Museus de Catalunya us proposem un viatge per descobrir els rics tresors que amaga l’illa de Sicília. Tindrem l’oportunitat de conèixer -de manera exclusiva i amb visites privades de la mà dels seus propietaris- sis luxosos palaus, com són el Palazzo Conte Federico, el Palazzo Valguarnera-Gangi, el Palazzo Borgia del Casale, el Palazzo Castelluccio, el Palazzo Beneventano del Bosco i el Palazzo Biscari. L'empremta inborrable dels pobles que han habitat Sicília i l’han fet única, ens han llegat testimonis culturals i patrimonials d’un gran valor. Entre ells, els bells Mosaics de la Vil·la Romana del Casale, de Piazza Armerina; la majestuosa Vall dels Temples, d’Agrigento, que visitarem de nit, i el Parc Arqueològic de la Naepolis i les ruïnes del Temple d’Apol·lo, de Siracusa.

12.20h. Aeroport del Prat (Terminal 1)
Soci: 3.190 €
No soci: 3.290 €
Suplement habitació individual: 640 €
PAGA I SENYAL: 1.500 € Data límit, divendres 18 de
novembre de 2022.
Assegurança opcional de cancel·lació: 65 € Data
límit, divendres 18 de novembre de 2022.
SEGON PAGAMENT: Data límit, dijous 19 de gener
de 2023.
INCLOU:
Vols classe turista. Barcelona-Palerm/Catània- Barcelona amb la companyia Vueling. Taxes aèries. Maleta facturada de 25 kg. Allotjament 6 nits: 2 nits al Grand Hotel Des Palmes 5* superior de Palermo, 1 nit a l’Hotel Della Valle 4* a Agrigento i 3 nits a l’Ortea Palace Hotel 5* a Siracusa. Servei de maleters. Esmorzar bufet. 5 dinars amb begudes i cafè i 1 sopar. Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Tots els trasllats en autocar privat. Totes les visites guiades amb guia local de parla castellana. Entrades: Capella Palatina, Catedral de Palerm, Església Morterana i de Sant Cataldo, Catedral de Monreale, Claustre de Monreale, Vall dels Temples d’Agrigento, Vil·la Romana de Piazza Armerina, zona arqueològica, Catedral de Siracusa, Palau Conte Federico, Palau Varguandera-Garn, Palau Borgia Casale, Palazzo Castelluccio de Noto i Palau Biscari. Auriculars durant tot el viatge. Assegurança d’assistència en viatge. Dossier informatiu.

NO INCLOU:
Sopars, excepte el del dia 20 de febrer. Despeses personals.
L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum amb les fotografies que l’acompanyant farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin sortir ho indiquin.
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA PALERM VY6600 16 FEB 14:20 H 16:10 H
CATANIA BARCELONA VY6535 22 FEB 16:40 H 18:55 H

Dijous 19 de gener de 2023 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.