• DESEMBRE 2022

OPORTO. LA CIUTAT DE LA LLUM I ELS PONTS

Del diumenge 4 al divendres 9 de desembre de 2022

Els Amics dels Museus de Catalunya us proposem una ruta per descobrir la bellesa singular d’Oporto; una ciutat que convida a descobrir els seus tresors més ben guardats, com la històrica estació de São Bento, la mítica Llibreria Lello o la bella Fundació d’Art Serralves, entre d’altres. Coneixerem les ciutats de Braga, amb el seu cèlebre Santuari do Bom Jesus, i Guimaraes, on contemplarem el majestuós Paço dos Duques de Bragança. Un creuer per les aigües del riu Duero ens acostarà al seu paisatge poètic, amb pronunciats meandres i vinyes centenàries, com la de les Caves Taylor o la Quinta do Crasto, on tindrem l’oportunitat de fer un tast dels vins de la terra, els Porto
PREU (20 persones)
Soci: 2.620 €
No soci: 2.720  €

Suplement habitació doble d’ús individual: 575 €

Paga i senyal: 1000 € Data límit, dilluns 25 de juliol2022

Assegurança opcional de cancel·lació 65 €. Data límit dilluns 25 de juliol2022 (demanar a AMC les condicions de la pòlissa)

Segon pagament: Data límit, dijous 3 de novembre de 2022
12.15h. Aeroport del Prat (Terminal 1)
INCLOU:
Vols classe turista. Barcelona-Oporto-Barcelona amb la companyia Vueling. Taxes aèries. Embarcament prioritari. Maleta facturada de 20 kg. Allotjament 5 nits a l’Hotel Le Monumental Palace 5* Boutique Hotel-Spa. Servei de maleters i impostos municipals. Esmorzar bufet. 4 dinars amb begudes i cafè inclosos. Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Tots els trasllats i tours en autocar privat. Totes les visites guiades amb guia local de Portugal de parla castellana. Cata pel grup a les bodegues Caves Taylor, entrades i visites guiades: Fundació d’Art Serralves, Museu Soares dos Reis, Casa Museu Guerra Junqueiro, Casa de la música amb concert, Llibrería Lello (sol·licitada visita privada), Església de Sant Francesc, Palau dels Ducs de Bragança i Castell, Sé de Braga + funicular, tour privat per la Vall del Duero, visita privada a la finca Quinta do Crasto amb cata de vins Porto. Auriculars. Assegurança d’assistència en viatge. Dossier informatiu.

NO INCLOU:
Sopars. Despeses personals.
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA OPORTO VY8478 04 DES 14:15 H 15:10 H
OPORTO BARCELONA VY8481 09 DES 15:45 H 18:25 H
Dijous, 3 de novembre, 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.
L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum amb les fotografies que l’acompanyant farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin sortir ho indiquin.
Per poder realitzar aquest viatge és imprescindible tenir la pauta completa de vacunació de la Covid-19. Es requereix també l’ús de la mascareta en els llocs on sigui requerit. Amics dels Museus de Catalunya garanteix que se seguiran totes les mesures de seguretat establertes per les autoritats sanitàries.