• NOVEMBRE 2022

VALÈNCIA. EL NOU CAIXAFORUM, PATRIMONI, ART I ARQUITECTURA

Del dimecres 9 al divendres 11 de novembre de 2022
Els Amics dels Museus de Catalunya us proposem una ruta per descobrir els tresors patrimonials que amaga València. Art i arquitectura troben la seva comunió en el nou CaixaForum, un espectacular espai d’inspiració futurista que, integrat en la Ciutat de les Arts i les Ciències, esdevé tota una icona de la ciutat. Un museu, que tindrem el privilegi de visitar de manera especial de la mà del seu director i guies especialitzats. Coneixerem el ric patrimoni artístic que alberga el Museu de Belles Arts, amb la col·lecció del pintor valencià Joaquim Sorolla, l’art contemporani de l’IVAM i la Llotja de la Seda, entre d’altres. Contemplarem els espectaculars frescos de la Catedral i l’Església de Sant Nicolau, coneguda com “la Capella Sixtina valenciana”, que ens descobriran uns importants complexos iconogràfics, únics per la seva bellesa. Finalment, un passeig amb barca pel Parc de l’Albufera ens acostarà al paisatge mediterrani valencià.

PREU (per a 15-20 persones):
Soci: 750 €
No soci: 850 €
Suplement habitació doble d’ús individual: 127 €
Pagament únic, en el moment de la inscripció.
8h, Passeig de Gràcia amb Casp (Barcelona). Trasllat amb autocar de la companyia Alsa
INCLOU:
Trasllat en Autocar privat de la Companyia Alsa durant tot el viatge. Estada de 2 nits a l´Hotel Vincci Palace 4****. Servei de maleters a l’hotel. Esmorzars bufet a l’hotel. Dinars (aigua, cafè i vi inclosos). Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Entrades i visites guiades a tots els museus i monuments indicats a l’itinerari. Passeig amb barca al parc de l’Albufera. Assegurança d’assistència en viatge. Dossier informatiu.

NO INCLOU
Sopars. Extres personals i qualsevol servei no indicat a l’itinerari.
L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum amb les fotografies que l’acompanyant farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin sortir ho indiquin.
Dimecres, 2 de novembre. 17h. Palau de la Virreina, La Rambla, 99.