• OCTUBRE 2022

CORNUALLA. NATURALESA, CASTELLS I PALAUS

Del diumenge 9 al dijous 13 d'octubre de 2022

Els Amics dels Museus de Catalunya us proposem una ruta per descobrir la regió de Cornualla, un dels indrets més desconeguts del sud d’Anglaterra. Aquesta terra, envoltada per les aigües del mar Cèltic i les llegendes artúriques que encara hi retronen amb força, roman marcada per les tonalitats verdoses dels seus paisatges penya-segats, com el de Land’s End, on sembla que el món s’acabi. En ella tindrem l’oportunitat de descobrir els seus característics castells de Tintagel i de Saint Michael’s Mount, així com el seu patrimoni artístic i cultural més ric, patent en el joiós Minack Theatre i en la victoriana Lanhydrock House. L’encisadora localitat costanera de Saint Ives, ens brindarà la inspiració dels nombrosos artistes que va bressolar i que romanen homenatjats en la Tate Modern i en el Museu Bàrbara Hepworth. Natura i innovació també hi combreguen amb l’Eden Project, un ambiciós projecte que conté l’hivernacle més gran del món format per bio-cúpules. Finalment, acabarem el nostre itinerari a Exeter, visitant el seu major emblema: l’espectacular Catedral gòtica de Sant Pere.
PREU (15-20 persones)
Soci: 2.480 €
No soci: 2580  €

Suplement habitació doble d’ús individual: 490 €

Paga i senyal: 1000 € Data límit, dilluns 20 de junyde 2022

Assegurança opcional de cancel·lació 65 €. Data límit dilluns 20 de juny de 2022 (demanar a AMC les condicions de la pòlissa)

Segon pagament: Data límit, dijous 22 de setembre de 2022
06.30h. Aeroport del Prat (Terminal 1)
INCLOU:
Vols classe turista. Barcelona-Bristol-Barcelona, amb la companyia Easyjet. Maleta facturada. Allotjament 4 nits al Harbour Hotel St. Ives 3*. Servei de maleters i esmorzar bufet. 4 dinars. Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Guia local de parla castellana que ens acompanyarà durant tot el viatge. Assegurança d’assistència en viatge. Trasllats i visites amb autocar/vaixell. Dossier informatiu.

NO INCLOU:
4 sopars. Qualsevol servei no indicat a l’itinerari.
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA BRISTOL EJU6026 09 OCT 07:40 H 09:05 H
BRISTOL BARCELONA EZY6029 13 OCT 18:35 H 21:40 H
Dijous, 22 de setembre. 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.