• MAIG-JUNY 2022

PRIMER VIATGE: AIX-EN-PROVENCE. PAISATGES PRIMAVERALS, FUNDACIONS D'ART I PLENSA A CERET

Primer Viatge:
Del dilluns 30 de maig al divendres 3 de juny de 2022

Els Amics dels Museus de Catalunya us proposem una ruta per descobrir la bellesa de la primavera al sud de la regió francesa de la Provença. Passejarem pels seus característics camps de lavanda florits i gaudirem amb els cinc sentits dels seus paisatges i la seva gastronomia. En aquest encisador indret com és Aix-en-Provence, que tradicionalment ha esdevingut una font d’inspiració cabdal per nombrosos artistes, tindrem l’oportunitat de conèixer les Fundacions d’Art de més renom, com la Villa Carmignac, situada a l’illa mediterrània de Porquerolles i l’exclusiu Château La Coste, que alberga una de les principals col·leccions d’art contemporani de la regió. També descobrirem l’Atelier Cézanne, on l’artista va concebre algunes de les seves principals obres, així com el Musée Granet i les Fundacions Vasarely i LUMA, característiques per la seva innovadora arquitectura. Per finalitzar el nostre itinerari, anirem a Ceret a visitar l’exposició de Jaume Plensa, formada per nombroses escultures inèdites de nova producció.
PREU (15 persones)
Soci: 1.850 €
No soci: 1.950  €

Suplement habitació doble d’ús individual: 225 €

Paga i senyal: 850 € Data límit, dilluns 25 d’abril de 2022

Assegurança opcional de cancel·lació 55 €. Data límit dilluns 25 d’abril de 2022 (demanar a AMC les condicions de la pòlissa) La política de cancel·lació de Mític Viatges, S.L. Per desistiment voluntari o per causes no cobertes per l’Assegurança opcional de cancel·lació, és la següent: Més de 30 dies: 40%, entre 30 - 15 dies: 50%, 10 dies abans de la sortida: 100 %

Segon pagament: Data límit, dijous 19 de maig
7.30h, Autocar ens recull a Pg. de Gràcia /Casp
INCLOU:
Trasllat en autocar privat durant tot el viatge. Estada de 4 nits a l´Hotel de France *** d’ Aix en Provence. Servei de maleters. Esmorzars bufet a l’hotel. Dinars (aigua i cafè inclosos). Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Entrades i visites guiades a tots els museus i monuments especificats a l’itinerari. Assegurança d’assistència en viatge. Dossier informatiu.

NO INCLOU:
Begudes que no siguin aigua i cafè als àpats. Sopars. Extres personals i qualsevol servei no indicat a l’itinerari.
L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum amb les fotografies que l’acompanyant farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin sortir ho indiquin.
Dijous, 19 de maig de 2022. 17h.