• DESEMBRE 2021

SEGON VIATGE A ROMA. LA CAPELLA SIXTINA A PORTA TANCADA, EL MAUSOLEU D'AUGUST, LA DOMUS AUREA I PALAUS PRIVATS

Del dimarts 7 al divendres 10 de desembre de 2021

Us proposem un viatge ben especial que ens permetrà descobrir una Roma diferent, que amaga un ric llegat històric i artístic darrere les parets dels seus palaus i col·leccions privades. Tindrem el privilegi de visitar a porta tancada els Museus Vaticans, amb la seva joia especial; la Capella Sixtina de Miquel Àngel, i coneixerem el Palau Patrizi, la Galeria Colonna, el Palau Doria Pamphilij- on veurem el cèlebre retrat del Papa Inocenci X, de Velázquez-, i la Galeria Spada (coneguda per la seva cèlebre galeria amb falsa perspectiva de Borromini i per acollir obres d'art de Tiziano, Guido Reni i Artemisa Gentileschi, entre d'altres). També descobrirem tresors monumentals d’època romana com són el Mausoleu d’August i la cèlebre Domus Aurea, i gaudirem de l’encant únic de les fonts, els llums i els colors que llueixen les places barroques de la capital italiana pels volts de Nadal.
Soci: 2.400 €
No soci: 2.500 €
Suplement habitació individual: 385 €
Paga i senyal: 500 € Data límit, en el moment de la inscripció
Assegurança opcional de cancel·lació: 65 € Data límit, en el moment de la inscripció (demanar a AMC les condicions de la pòlissa).
Segon pagament: Data límit, dijous 4 de novembre de 2021
INCLOU: Vols classe turista. Barcelona-Roma-Barcelona, amb la companyia Vueling. Maleta facturada (25 kg) i maleta de mà per persona (10 kg). Allotjament 3 nits a l’Hotel Bernini Bristol 5*. Servei de maleters i esmorzar bufet. 4 dinars. Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Guies locals. Visites guiades detallades a l’itinerari. Visita especial a porta tancada als Museus Vaticans i a la Capella Sixtina, visites privades a la Vil·la Farnesina, Palau Patrizi, Galeria Colonna (amb estances de la princesa Isabel). Auriculars durant tot el viatge. Assegurança d’assistència en viatge. Trasllats i visites amb autocar/minivan. Dossier informatiu.

NO INCLOU: 3 sopars. Qualsevol servei no indicat a l’itinerari.
L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret de treure l’acompanyant o d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum o video de record amb les fotografies que l’acompanyant farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin sortir ho indiquin.

NOTA COVID: Per poder realitzar aquest viatge és imprescindible tenir la pauta completa de vacunació de la Covid-19. Es requereix també l’ús de la mascareta en els llocs on sigui necessari. Amics dels Museus de Catalunya garanteix que se seguiran totes les mesures de seguretat establertes per les autoritats sanitàries. A la reunió informativa s´informarà de qualsevol canvi en la normativa de viatges.
Dijous, 4 de novembre de 2021. 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA ROMA VY6108 07 DES 09:35 H 11:25 H